Subject: Taustinfoks2 _ korrakaitseseaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus _ ReM
From: "Aare Kasemets" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: Katrin Pööra,Kristi Linnamägi <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 16:52:22 +0300

Tere!

Edastan teate üldisel aadressil, sest alljärgnevale e-kirjale tuli vastus, 
et JuM-i algatuskirja koostaja Kristi Kooli e-post ei tööta

Head

Aare

From: Aare Kasemets
Sent: esmaspäev, 9. september 2024 17:21
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Katrin Pööra <[email-masked]>
Subject: Taustinfoks _ korrakaitseseaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus _ ReM

Tere,

Teavitan, et ReM-is võtab korrakaitseseaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse 
kooskõlastamise vastuskirja kooskõlastus veidi rohkem aega – meie poolsed 
märkused ja ettepanekud puudutavad eelkõige KOV-ide ja Põllumajanduse ja 
Toiduameti (PTA) tegevuse regulatsioone.

Vajadusel saame saata mitteametliku vastuskirja tööversiooni, mille sisu 
võib veel muutuda.

Heade soovidega

Aare

****

Aare Kasemets PhD

Mõjude hindamise ja kaasamise nõunik / Adviser in regulatory impact 
asssessment and civic engagement

Strateegia ja finantsosakond / Department of Strategy and Finance

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium / Ministry of Regional Affairs and 
Agriculture www.agri.ee <http://www.agri.ee/>

Tel (372) 56 48 98 69 / aare1skype

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Suur-Ameerika 1 / 10122 Tallinn, Eesti / Estonia