Subject: FW: Rannamõisa PON (EHR kood 221503494) projekteerimistingimuste taotlus nr. 2611002/02222
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 14:47:44 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/26/5150-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Henry Prits <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 28, 2026 2:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Anti Salura <[email-masked]>
Subject: RE: Rannamõisa PON (EHR kood 221503494) projekteerimistingimuste 
taotlus nr. 2611002/02222

Tere

Saadan projekteerimistingimuste eelnõu tutvumiseks.

Lugupidamisega

Henry Prits
Tehnovõrkude spetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5628 6698
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 28, 2026 1:51 PM
To: Henry Prits <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Anti Salura <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rannamõisa PON (EHR kood 221503494) projekteerimistingimuste 
taotlus nr. 2611002/02222

Tere

Transpordiamet kaasati 25.03.2026 projekteerimistingimuste menetlusse nr 
2611002/02222 ning TRAM ei nõustunud kavandatuga. Selgituseks lisatud 
allolev põhjendus.

Juhime tähelepanu, et EhS § 70 lg 2 ja § 72 lg 1 loetletud tegevused on 
riigitee kaitsevööndis ilma teeomaniku nõusolekuta keelatud ning EhS § 99 lg 
3 alusel on riigiteede piirides nõuete väljastamine ja tehnovõrgu projekti 
kooskõlastamine Transpordiameti pädevuses, mistõttu tuleb sarnastel juhtudel 
kaasamise või arvamuse küsimise asemel esitada projekteerimistingimuste 
eelnõu Transpordiametile kooskõlastamiseks EhS § 31 lg 4 p 1 alusel. 

Palume täpsustada, millal planeeritakse antud projekteerimistingimused 
esitada Transpordiametile kooskõlastamiseks?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 25, 2026 3:40 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/02222 aadressile Harju maakond, Harku vald, Lepiku tee L1 // 
Paekalda tee L1 // Rannamõisa küla 3 // Vankri tee // Rannamõisa küla, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee L33 // Hülgeküti tee L1 // Hülgeküti tee 
L2 // Juku põik // Kuuseoksa // Lepiku tee // Tabasalu alevik, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee (Rannamõisa PON) ja soovib teid 
kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: kui asjasse puutuva kinnisasja omanik

Palun avage menetlus 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27779741> e-ehituse 
keskkonnas. E-ehituse keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja 
smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 06.04.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HENRY PRITS) poole.