Subject: Ed: Koostisosad
From: "Elisabeth Randoja" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 14:04:28 +0300

Tere!

Palun minu vastus Benecom OÜ teabenõudele Deltas registreerida. Aitäh!

Lugupidamisega

Elisabeth Randoja

inspektor (keskkonnatervis, sh kemikaaliohutus)

Põhja regionaalosakond

+372 5815 0094

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Elisabeth Randoja
Saatmisaeg: reede, 27. september 2024 13:51
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>
Teema: Vs: Koostisosad

Tere!

Kosmeetikatoodete märgistusnõuded on toodud kosmeetikamääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02009R1223-20
240424>  19 artiklis.

Kosmeetikatooted tehakse turul kättesaadavaks üksnes tingimusel, et
tootemahutil ja pakendil on järgmine kustutamatu, selgesti loetav ja hästi
nähtav teave:

a.	vastutava isiku nimi või ärinimi ja aadress
b.	nimikogus pakendamise ajal massi- või mahuühikutes
c.	kuupäev, milleni toode säilitab nõuetekohastes hoiutingimustes
esialgse toime ja eelkõige vastavuse artikliga 3
d.	erilised ettevaatusabinõud, mida tuleb kasutamisel järgida ja
vähemalt need, mis on loetletud III–VI lisas ning kogu teave
ettevaatusabinõude kohta kutsealaseks kasutamiseks ettenähtud
kosmeetikatoodete kohta
e.	partiinumber või viide kosmeetikatoote identifitseerimiseks
f.	kosmeetika toote otstarve, kui see ei selgu selle esitlusest
g.	koostisainete loetelu. Nimetatud teavet võib märkida ka ainult
pakendile. Loetelu ees peab olema termin „ingredients“

Kui praktilistel põhjustel ei ole võimalik märgistusel nõuetekohaselt
esitada lõike 1 punktides d ja g osutatud teavet, võib selle esitada
lisatud teabelehel, etiketil, voldikul, lipikul või kaardil.

Ülejäänud lisainfo, mis ei puuduta eelpool toodud punkte võib soovi korral
asendada ka QR-koodiga.

Lugupidamisega

Elisabeth Randoja

inspektor (keskkonnatervis, sh kemikaaliohutus)

Põhja regionaalosakond

+372 5815 0094

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 27. september 2024 13:26
Adressaat: Elisabeth Randoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Lilli Mehike' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Koostisosad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Elisabeth!

Kas on võimalik saata mulle infot kosmeetikatoodete pakendite nõuete kohta
Eestis? Nimelt mõned meie brändid mõtlevad pakendi uuenduste peale ja
küsivad meilt igasuguseid küsimusi aga me ei oska leida neile vastuseid.
Kas näiteks võib pakendi sisemise paberkandjal voldikut asendada
QR-koodiga?

Lugupidamisega,

Stella Lembra

Tegevjuht

Benecom OÜ

Tel. 50 11 110

From: Elisabeth Randoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 9. september 2024 15:23
To: Stella Lembra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Koostisosad

Tere!

Tänan saadetud fotode ning CPNP viitenumbrite eest!

Tutvun saadetuga ning annan tagasisidet esimesel võimalusel!

Lugupidamisega

Elisabeth Randoja

inspektor (keskkonnatervis, sh kemikaaliohutus)

Põhja regionaalosakond

+372 5815 0094

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Stella Lembra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 9. september 2024 15:22
Adressaat: Elisabeth Randoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Koostisosad

Stella Lembra