Subject: Ajutise võrguühenduse paigaldamine, Rapla
From: Artjom Kurotškin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 14:45:57 +0300

Tere,

Pöördume Teie poole seoses ajutise võrguühenduse võimaliku paigaldamisega 
Rapla vallas, Uuskülas, Teramatsi kinnistu piirkonnas.

Soovime leida lahendust meie arenduse UusRapla (www.uusrapla.ee 
<http://www.uusrapla.ee> ) reklaambänneri elektritoitega varustamiseks, et 
tagada bänneri valgustus pimedal ajal (sügis- ja talveperioodil). Ajutist 
võrguühendust on plaanis kasutada perioodil 01.09.2026–30.05.2027.

Elektrilevi OÜ info kohaselt ajutise võrguühenduse kilp ning reklaam võib 
jääda teekaitsevööndisse, mistõttu on lisaks kinnistuomaniku nõusolekule 
vajalik ka Transpordiameti nõusolek.

Palume Teil üle täpsustada, kas Transpordiameti poolt on põhimõtteliselt 
võimalik anda nõusolek ajutise võrguühenduse kasutamiseks ning ühenduse 
võtmiseks olemasolevast liitumiskilbist LK111923?

Reklaambänneri valgustus on varustatud hämaraanduriga ning töötab üksnes 
pimedal ajal. Valgustamiseks kasutatakse nelja energiasäästlikku 
LED-prožektorit, mistõttu on elektritarbimine väga väike — ligikaudu 3…10 
eurot kuus.

Kirjale lisatud asukoha skeem, vaated ning liitumiskilbi LK111923 foto.

Loodame, et Transpordiametil on võimalik meie ajutisele ja väikese mõjuga 
lahendusele põhimõtteline nõusolek anda.

Vajadusel oleme valmis esitama täiendavaid dokumente, skeeme või selgitusi.

Ette tänades ja Teie tagasisidet ootama jäädes,

Artjom Kurotškin

PSP Capital OÜ

 <tel:%20+372%200000%200000> +372 53 073 212

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://pspcapital.ee/> pspcapital.ee

Pärnu mnt 186, 11314 Tallinn

From: Aime Arniste <[email-masked]>

Sent: Tuesday, June 2, 2026 2:15 PM

To: Artjom Kurotškin <[email-masked]>

Subject: Vastuseks Teie 01.06.2026 pöördumisele_ Ajutine võrguühendus 
(tasuline) / Tehniliste tingimuste tellimine

Tere,

Tänan Teid esitatud taotluse ja meeldiva vestluse eest!

Teiega kokkuleppel me praegu taotlust menetlusse ei võta.

Teil on vajalik tehnilised tingimused perioodil 01.10.2026-30.04.2027 siis 
peaks tellima need alles 15.08.2026

Tehnilised tingimused väljastatakse 6 kuuks ühekordselt.

Lisaks kinnistuomaniku nõusolekule on teil vajalik võtta ka nõusolek 
tarnspordiametilt

- kuna teie ajutise võrguühendusekilp kilp ja reklaam jäävad teekaitse 
vööndisse.

Kuna Te vajate tehnilisi tingimusi pikemaks ajaks soovite Transpordiametiga 
üle täpsustada kas on võimalik saada ajutist võrguühendust nende 
liitumiskilbist LK111923.

Lisaküsimuste korral vastan meeleldi.

Meeldivat koostööd soovides

Aime Arniste

Tarbijaliitumiste vanemspetsialist

Elektrilevi OÜ

+372 5368 2848 | mailto:[email-masked]

Veskiposti 2, 10138 Tallinn | http://elektrilevi.ee/

Tehniliste tingimuste taotlus

Taotleja esitatud tellimus:

Tellija:

Nimi: PSP Capital OÜ

Kood: 5501039150 (CCB ID)

Mobiiltelefon: +3725125467

E-post: mailto:[email-masked]

Aadress: Pärnu mnt 186, Kristiine linnaosa Tallinn Harju maakond

Kontaktisik:

Nimi: Artjom Kurotškin

Mobiiltelefon: +37253073212

E-post: mailto:[email-masked]

Asukoht:

Katastritunnus: 66904:001:0413

Aadress: Teramatsi, Uusküla, Rapla vald, Rapla maakond

Aadressi täpsustus: Kinnistu nr. 136237

Tellitud teenus:

Ajutine võrguühendus (tasuline)

Mis kuupäevani soovid ajutist võrguühendust kasutada? 2027-03-31

Pinge: Madalpinge

Kirjelda, milleks ajutist võrguühendust vajad: "UusRapla" arenduse 
reklaambänneri valgustus krundil 66801:001:1174 perioodil 
01.10.2026-30.04.2027

Peakaitsme suurus (A): 16

Klient on avaldanud soovi saada infot rendikilbi kohta.

Dokumendid:

Lisatud failide arv:3

Asukoht.jpg, LK111923.jpg, Vaade.jpg

Lisainfo:

Otsime võimalikke lahendusi meie poolt paigaldatud arenduse UusRapla 
(http://www.uusrapla.ee) reklaambänneri elektritoitega varustamiseks, et 
tagada selle valgustus pimedal ajal sügis- ja talveperioodil.

https://u57014950.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.I3bkVukMU2P624FTfbqpA1S-2FWgSQ6zn4O0rjHpXL38T6Na-2F8ECDZFGcIpTmINLzOrSII_Tu7-2BWdKKJgk7yceNAYaokFoq7TiKf7FB-2FybyFI7mK1rFcb-2BlNwU9ieaEk03zAlSlTeOTFxqw5qZqaZh2183a0LXQfFlxwRvK2x9-2B61GhRwyUmW58CSbqIQKLEQqgyy4dTIldCdzMIZ5uPu1xA4LroRPPCgDES4nIe7yKAFCFb3kbLJGxosrbk9yFiBDjxHoPmYavCZsTVL4D5rTo5BcPcs8rREDx77mh6kkd21vGH3c-3D