Subject: FW: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel
From: Riina Õunas <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 08:56:20 +0300

From: Ene Nüganen <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 26, 2026 8:18 AM
To: Riina Õunas <[email-masked]>
Subject: FW: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Tere!

Palun Teie abi seoses Rapla vallas Mahlamäe külas riigitee nr 27
Rapla-Järvakandi-Kergu tee km 1,65 teostatud riigitee ja kohalike teede
ristmike ümberehituse projekti sisuga.

Töö käigus viidi kõrvalteed riigiteega õige nurga alla, aga kruntimine on
jäänud tegemata. Nüüd soovib Hallikivi tee 25 // Nurga omanik (tegelikult
on vaja ka Vahtra omanikuga sama asi läbida) vallale maa üle anda, kuid et
teostada kruntimine, on vaja tead ajalugu. Otsuses peame  viitama
dokumendile, projektile, mille alusel tee asukohta muudeti.

Varasemast kirjavahetusest Teie kolleegidega sain aru, et soovitud
materjal võib sisalduda järgnevates säilikutes:

Säilik 6312/1 -  Reaalprojekt OÜ töö P50/05 2005.a. 27
Rapla-Järvakandi-Kergu mnt (km 0,0) – Tuti (km 1,9) ja 28 Rapla-Märjamaa
mnt km 0,0-0,9 projektdokumentatsioon.

Säilik 6312/2 -    -sama- . 27 Rapla-Järvakandi-Kergu mnt (km 0,0) – Tuti
(km 1,9) ja 28 Rapla-Märjamaa mnt km 0,0-0,9 remondi tehniline projekt,
krundijaotusplaanid.

Säilik 6312/3 -    -sama- joonised.

Kas materjalidega saab vaid kohapeal tutvuda või on Teil võimalus
digitaliseerida ja saata?

Ette tänades

Ene Nüganen

maakorralduse peaspetsialist

5818 8845

Rapla Vallavalitsus

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 19, 2026 12:34 PM
To: Ene Nüganen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Tere, Ene

Kui on soov projektidega tutvuda, siis arhiivist saadud lisainfo all.

From: Maiju Tiitus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 19, 2026 9:51 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Tere,

Rapla maakonna teede projektdok. asub Teelise tn arhiivis, tavaliselt on
Riina Õunas selle maja arhiiviga tegelenud aga Riina on puhkusel kuni 27.
mai.

Minu töökoht Heli tn 6 ja ma ei ole auto inimene… Minu puhkus algab
esmaspäevast 25. maist.

Loodetavasti saab Riina Õunas vajadusel neid dokumente kohapeal näidata.
Kui see võimalus sobib, siis Riinale on vajalikud need säilikute numbrid,
mis allpool kirjas, et ei peaks uuesti registrist otsima hakkama ja teda
peaks eelnevalt teavitama, enne kui vald helistama hakkab…

Seotud dokumendid:

Säilik 6312/1 -  Reaalprojekt OÜ töö P50/05 2005.a. 27
Rapla-Järvakandi-Kergu mnt (km 0,0) – Tuti (km 1,9) ja 28 Rapla-Märjamaa
mnt km 0,0-0,9 projektdokumentatsioon.

Säilik 6312/2 -    -sama- . 27 Rapla-Järvakandi-Kergu mnt (km 0,0) – Tuti
(km 1,9) ja 28 Rapla-Märjamaa mnt km 0,0-0,9 remondi tehniline projekt,
krundijaotusplaanid.

Säilik 6312/3 -    -sama- joonised.

Terv. Maiju

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 18, 2026 6:57 PM
To: Maiju Tiitus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Aitäh, Maiju

Kui vallast keegi soovib projektiga tutvuda, kas küsib sinu käest?

Tervitades

Marje-Ly

From: Maiju Tiitus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 18, 2026 6:03 PM
To: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Tere,

Tundub, et tegemist on Reaalprojekt OÜ tööga P50/05 2005.a. 27
Rapla-Järvakandi-Kergu mnt (km 0,0) – Tuti (km 1,9) ja 28 Rapla-Märjamaa
mnt km 0,0-0,9 projektdokumentatsiooniga.

Projektdokumentatsioon asub Teelise tn arhiivis.

Maiju

From: Marje-Ly Rebas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 18, 2026 5:05 PM
To: Maiju Tiitus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Tee nr 27 rekonstrueerimise projekt Rapla vallas Mahlamäel

Tere, Maiju

Kas saaksid aidata?

Rapla vallas Mahlamäe külas riigitee nr 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee km
1,65 on tõenäoliselt vahemikus 2002-2007 teostatud riigitee ja kohalike
teede ristmike ümberehitus. Teed on viidud riigiteega õige nurga alla, aga
kruntimine on jäänud tegemata. Nüüd soovib vald teostada kruntimise, et
valla tee ei asuks enam erakinnistul. Otsuses peab vald viitama
dokumendile, projektile, mille alusel tee asukohta muudeti. Vald palub
meie abi. Kas meil on olemas, tõenäoliselt 2000-ndate algusest selle tee
rekonstrueerimise projekti?