Subject: Vs: Kooskõlastus Muinastulede Öö läbi viimiseks Viimsi vabaõhumuuseumis 30.08.2025 kell 19-23
From: "Marje Kuusmik" <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 16:09:17 +0300

Tere!

Sain Signaalist vastuse ja meie kontaktisikuks on:

Martin Põiklik
Liikluskorralduse projektijuht
M: 5304 7163
[email-masked]
AS Signaal TM
Liimi 3, 10621 Tallinn
www.signaal.ee

Küll aga nad ise sel õhtul statsionaarselt kohal ei ole - nad tulevad
vastavalt skeemile märke paigaldama ja viivad need pärast kella 23 ära.
Tuli välja, et nii on see ka eelmistel aastatel toiminud.

Tänan!

Lugupidamisega

Marje Kuusmik

Juhatuse liige

SA Rannarahva Muuseum

+372 5524657

[email-masked]

  _____

Saatja: Jaan Saia <[email-masked]>
Saadetud: reede, 8. august 2025 14:21
Adressaat: Marje Kuusmik <[email-masked]>
Teema: Vs: Kooskõlastus Muinastulede Öö läbi viimiseks Viimsi
vabaõhumuuseumis 30.08.2025 kell 19-23

Tere

Hea on kui lisate veel Signaali poolse kontaktisiku ja tema telefoni ja
e-posti

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Marje Kuusmik <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 8. august 2025 13:34
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]>
Teema: Kooskõlastus Muinastulede Öö läbi viimiseks Viimsi vabaõhumuuseumis
30.08.2025 kell 19-23

Tere!

Saadan kooskõlastuseks taotluse Muinastulede Öö ajal 30.08.2025 vajaliku
liikluskorralduse muudatuseks.

Viimsi vallavalitsusele on avaliku ürituse loa taotlus saadetud. AS
Signaalilt ootan veel parkimiskorralduse kinnitust.

Meie muuseum on aastaid seda sündmust korraldanud, mina küll olen uus
inimene, aga loodan, et taotluses sai kõik õigesti.

Tänan!

Lugupidamisega

Marje Kuusmik

Juhatuse liige

SA Rannarahva Muuseum

+372 5524657

[email-masked] <mailto:[email-masked]>