Subject: FW: Kopli tee 8 kinnistu ja lähiala DP
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 11:52:27 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 11:52 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Kopli tee 8 kinnistu ja lähiala DP

Tere, Melika

Palun registreeri mulle infopäring. Teemaks Kopli tee 8 kinnistu
(65301:003:2030) juurdepääs (Lagedi alevik, Rae vald, Harjumaa).

Parimat

Jana

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 30, 2026 8:19 AM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kopli tee 8 kinnistu ja lähiala DP

Tere

Oleme koostamas antud detailplaneeringu põhjal peaprojekteerijana teede ja
tehnovõrkude lahendust. Ristumiskoha osas on mul tekkinud küsimus, kas
detailplaneeringu menetluse ajal on teemaks olnud see, mismoodi täpsemalt
peaks ristumiskoha lahendama? Analüüsides antud riigitee äärde jäävaid
ristumiskohti (tänavatega), on mõlemad lahendused läbi käinud:

*	Kergliiklustee on katkestamata ja ristumiskoha ulatuses on
äärekivi alla lastud

*	Kergliiklustee on katkestatud

Meie eesmärk on saada ristumiskoha ulatus võimalikult väike ja seetõttu
keerame uue tänava vahetult enne kergliiklusteega lõikumist risti.

Lisaks, Teeregistri andmetel on seal kandis AKÖL (2025) 458 a/ööp. Teades,
et seal piirkonnas prügiautod käivad hommikul vara, siis projekteerimisel
millised kõrvalekalded riigiteel vastassuunda on prügiveokile lubatud?
Kaldun arvama, et ühelgi naaberristmikul prügiveok ei soorita oma
manöövrit selliselt, et vastassuunda ei kalduks.

Tänud ette kaasa mõtlemast!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee