Subject: C-607/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 10:20:15 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/470
Kohtuasja number: C-607/25
Vastuse kuup�ev: 11.11.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; h�poteeklaenuleping; 
lepinguosaliste lepingust tulenevate �iguste ja kohustuste 
tasakaalustamatus; muutuv intressim��r; teavitamiskohustus
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8411

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium