Subject: C-52/25 ja C-53/25
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 11:07:39 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/125
Kohtuasja number: C-52/25 ja C-53/25
Vastuse kuupäev: 26.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitise maksmine; kahju hüvitamine; loodusõnnetuste tekitatud
kahju korvamiseks antav abi; siseturuga kokkusobivus; ühine
põllumajanduspoliitika
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108; määrus (EL)
702/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8066

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium