Subject: Fwd: Liikluskorralduse muudatuste kooskõlastamine 24. Rakvere Rattamaratonil.
From: "Vahur Leemets" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Jun 2026 10:04:19 +0300

Tere

Esitame kooskõlastuseks Rakvere Rattamaratoni liiklusskeemi. Suletud
tänavatelt lasevad reguleerijad läbi operatiivsõidukid ja liinibussid.
Enamus maratonirajast on metsaradadel ja ei mõjuta tavainimeste
igapäevast toimetamist. Kuna start on Spordi tänavalt, siis on Kastani
puieste ja Vee tänav liiklusele avatud.

Maraton toimub 12. juulil 2026, stardiga Rakvere kesklinnast, Spordi
tänavalt. Stardiaeg on kell 12:00 ja 12:20.

Tänavatele sulgemise osas on ajagraafik järgnev:

Rakvere linn:

Spordi tänav 8:00-19:00
Kooli tänav (11:30-17:00)
Pikk tänav Kooli ja Tõusu tänava vahel (11:30-17:00)
Tõusu tänav (11:30-17:00)
Tammiku tänav ringtee ja rajaületuse vahelisel lõigul (12:00-17:00)
Lilleoru tänav ringtee ja Kunderi tänava vahel reguleerijatega (12:00-17:00)

Vinnis ja Pajustis liiklust ei suleta, Maanteeületused turvatakse
reguleerijatega.

Vahur Leemets
MTÜ Rakvere Rattaklubi Siplased
juhatuse liige

-- 
Vahur Leemets
+37256495439
[email-masked]