Subject: Rahvusvaheliste konverentside 2026. a taotlusvooru eelarve kooskõlastamine
From: Brit Bärengrub <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Sigrid Rajalo - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Ede Teinbas - MKM" <[email-masked]>, "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>, "Riin Roosalu" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Apr 2026 10:41:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere! 

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)
​ dokumendi nr 11-4/26/2410.

Pealkiri: Rahvusvaheliste konverentside 2026. a taotlusvooru eelarve
kooskõlastamine​

​Lugupidamisega

Riin Roosalu
Tiimijuht
ettevõtete toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+3725140587
+372 627 9368
[email-masked]

www.eis.ee 

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest. 
  ________________________________  
This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.