Subject: FW: Varajane kaasamine riigihangete seaduse muudatuste kavandamisel
From: "Kaarle Karp" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: Andres Õunapuu <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 15:16:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Energia AS tagasiside RHS’i muutmise ettepanekutele.

Lugupidamisega,

Kaarle Karp
Hanketeenistuse juht

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> 
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/> 
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5884 4407 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee/> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 20, 2025 9:06 AM
To: Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Autoettevõtete Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Toiduainetööstuse 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Elektritööde 
Ettevõtjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Taristuehituse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigi Kinnisvara AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Transpordiamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Autode müügi- 
ja teenindusettevõtete Eesti liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Enefit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa 
Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Riigi 
Kaitseinvesteeringute Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Info/Energia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Varajane kaasamine riigihangete seaduse muudatuste kavandamisel

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Varajane kaasamine riigihangete seaduse muudatuste kavandamisel

Registreerimise kuupäev: 19.05.2025

Registreerimise number: 12.2-1/2369-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee/> www.rahandusministeerium.ee