Subject: FW: registreerimispalve
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 11:56:37 +0300

Subject: RM vastuskiri_digitaliseerimine
From: Monika Maamägi - RAM <[email-masked]>
To: "Terje Kleemann - MKM" <[email-masked]>, "TAT - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Eelnou - RTK" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 11:28:28 +0300

Tere!

Rahandusministeerium kooskõlastab majandus- ja tööstusministri 23.
jaanuari 2026. a määruse nr 2 „Ettevõtjate digitaliseerimise,
reaalajamajanduse lahenduste ja andmemajanduse kasutusjuhtude arendamise
toetamine“ muutmise eelnõu ja kaasnevad dokumendid märkusteta.

Ametlikku vastuskirja ei edastata.

Tervitades

	Monika Maamägi
Nõunik | Välisvahendite talitus
5278037| [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee/> www.fin.ee

From: Kaidi Kenkmann - RTK <[email-masked]>
Sent: Monday, June 15, 2026 10:29 AM
To: Terje Kleemann - MKM <[email-masked]>
Cc: Monika Maamägi - RAM <[email-masked]>; Merlin Sepp - RAM
<[email-masked]>; Kaisa Tähe - RAM <[email-masked]>
Subject: RTK: Majandus- ja tööstusministri määruse "Ettevõtjate
digitaliseerimise, reaalajamajanduse lahenduste ja andmemajanduse
kasutusjuhtude arendamise toetamine“ muutmise kooskõlastamine

Tere

Riigi Tugiteenuste Keskus kooskõlastab majandus- ja tööstusministri
määruse 2 „Ettevõtjate digitaliseerimise, reaalajamajanduse lahenduste ja
andmemajanduse kasutusjuhtude arendamise toetamine“ muudatuse.

Märkusi, tähelepanekuid ei ole.

Ametliku vastuskirja ei edastata.

Palun kindlasti edastada kinnitatud dokumendid Riigi Tugiteenuste
Keskusele ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Kaunist nädalat

Kaidi Kenkmann
Ärianalüütik
Teenusedisaini talitus
+372 53434942