Subject: Re: Automaatne vastus: ([email-masked]): PPA Lennusalga palgaandmed
From: "Martin Noorsalu" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 7 Oct 2024 13:42:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vastavalt telefonivestlusele saadan täiendavad andmed manuses:
1) PPA vastuskiri 26.08, mille teises lõigus on toodud vastus andmete mitte 
eraldamise osas viitega rahandusministeeriumile kui avaldajale ja AK 
teabele.
2) PPA vastuskiri 25.07, mille punktis 21 on toodud, et pole võimalik 
hinnata teadmiste vajadust

Tänan!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

Juhatuse liige

56615512
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval L, 5. oktoober 2024 kell 01:02:

Täname Teid Andmekaitse Inspektsioonile saadetud kirja eest.

Kui edastate meile kaebuse, siis peab Andmekaitse Inspektsioon kaebuse 
menetlemiseks veenduma kaebaja isikusamasuses. Selleks on kõige parem kaebus 
digiallkirjastada või esitada see e-keskkonna 
<https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/sekkumistaotlus>  kaudu.

Juhul, kui olete saanud oma küsimusele inspektsioonilt vastuse, aga vastus 
ei rahulda Teid või Teil on täiendavaid küsimusi, siis palume eelkõige 
helistada täpsustuste ja täiendavate selgituste saamiseks meie 
nõuandeliinile või kaaluda võimalust pöörduda õigusnõustaja poole.

Pakume esmaspäevast neljapäevani 13.00-16.00 abi nõuandetelefoni 
<https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/nouandetelefon>  5620 2341 kaudu.

Kui olete meie poole pöördunud rämpsposti küsimuses, siis selgitame, et 
elektroonilise otseturustuse saatmise eelduseks on füüsilise isiku puhul 
tema eelnev nõusolek. Samuti peab kellele tahes saadetud otseturustuse 
teates olema viide, kuidas teadete saamisest loobuda. Täpsemalt lugege palun 
KKK <https://www.aki.ee/isikuandmed/kkk/interneti-ja-veebitegevused#veeb-21> 
alt ja saatke vajadusel materjal koos oma vastuväitega ka otseturustuse 
teate saatjale. Kui saatja oma praktikat ei muuda, on kiireim lahendus 
saatja aadressi blokeerimine.

Kui olete meie poole pöördunud märgukirjaga ehk teavitate inspektsiooni 
võimalikust rikkumisest, mis ei ole otseselt seotud Teie enda õigustega, 
siis ei pruugi me Teile peale käesoleva teate eraldi vastust saata. 
Märgukirjas viidatud rikkumise osas on inspektsioonil õigus otsustada 
sekkumisvajaduse üle.

Inspektsioon annab selgitustaotlustele vastates 30 kalendripäeva jooksul 
pärast taotluse saamist üksnes üldisi selgitusi avaliku teabe seaduse, 
isikuandmete kaitse üldmääruse ja isikuandmete kaitse seaduse kohaldamise 
kohta, kuid ei anna õiguslikku hinnangut kirjeldatud asjaoludele. Õigusliku 
seisukoha saab inspektsioon võtta vaid korrektse sekkumistaotluse 
<https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/sekkumistaotlus>  alusel alustatud 
järelevalvemenetluse tulemusel, mille käigus on välja selgitatud kõik 
vajalikud asjaolud, sh ära kuulatud teise poole selgitused. Andmekaitse 
Inspektsioon alustab järelevalvemenetlust vaid siis, kui kaebus pole 
põhjendamatu või korduv ja kaebaja on enne sekkumistaotluse esitamist 
ammendanud talle isikuandmete kaitse üldmäärusega ettenähtud õiguste 
kaitsmise vahendid.

Tegemist on automaatvastusega, mis kinnitab, et Teie saadetud kiri on 
jõudnud Andmekaitse Inspektsioonini. Teie kirja ja sellele lisatud manuseid 
ei ole hetkel veel kontrollitud. Kui Teie kirjas esineb puudusi, mis 
takistavad selle menetlemist, võetakse Teiega ühendust.

Lugupidamisega

Andmekaitse Inspektsioon
Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.aki.ee  <https://www.aki.ee/>

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid LinkedInist <https://www.linkedin.com/company/78341279/>  ja kuula 
AKI podcasti Andmehääling 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6>