Subject: RE: e-arve faili generaator, rakendus nende loomiseks ja tagasi inimloetavaks muutmiseks
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Sulev Leoste \(Contactus\)" <[email-masked]>
Cc: "RAM Info", "RAM Info"
Date: Thu, 5 Dec 2024 12:01:34 +0200

Tere

Täname teid kirja eest! Vastuseks teie kirjale e-arve faili genereerimise
ja tagasi inimesele loetavaks tegemise kohta:

1. Enamikel majandustarkvaradel on e-arve moodul sisseehitatud. Seejuures,
kui isegi ei saada selle kaudu arveid, siis saab seal tasuta versioonides
genereerida XML formaadis e-arveid, mis vastavad Eesti e-arve standardi
nõuetele.

2. Veebirakendusteks on võimalik erinevas mahus teenuseid tasuta kasutada:
Isolta, Banqup ja ka Billeberry.

3. RIK e-arveldaja - samuti on võimalik e-arveid saata ja vastu võtta.

Lisainfo https://itl.ee/digitaliseerimine/e-arved/

Parimate soovitega

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

From: Sulev Leoste (Contactus) <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 4, 2024 5:56 PM
To: Info Aadress <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]
Subject: e-arve faili generaator, rakendus nende loomiseks ja tagasi
inimloetavaks muutmiseks

Mõnedele selle sõnumi saanud inimestele ei saadeta aadressilt
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Palun infot, kus saab e-arve faili igaüks ise tasuta genereerida ja
vajadusel tagasi inimesele loetavaks muuta? Kas on olemas kõigile
kättesaadavalt ja tasuta kasutamiseks vastav tarkvararakendus? Hetkel
minule teadaolevalt on see võimalus vaid avaliku sektori ettevõtetele
e-arvete tegemiseks e-arveldajas. Puudub aga võimalus e-arve faili tasuta
genereerida teistele soovijatele, mis on takistanud neile e-arve
väljastamist (kliendile on jäänud valik teenusest loobuda või
aktsepteerida pdf arve).

Selline rakendus (XML generaator) ei tohiks eriti keeruline olla, selle
loomine ja reeglid ei ole salajased ja hetkel, kus plaanitakse e-arved
kohustuslikuks muuta peaks selline rakendus olema riigi poolt kõigile
ettevõtetele tasuta tagatud.

Leian, et igaühele peab jääma vabadus e-arveid saata ja vastu võtta
(aktsepteerida, või valearveid mitte vastu võtta) ilma vahendajat
kasutamata iseseisvalt.

Heade soovidega

Sulev Leoste, 5073317