Subject: Teavitus võrguteenuse hindade muutmisest / Notification of Changes to Network Service Prices
From: "Tallinna Sadam" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 15:45:47 +0300

Teavitus võrguteenuse hindade muutmisest

Austatud võrguteenuse ostja

Konkurentsiamet kooskõlastas 2. juuli 2026 otsusega nr 7-3/2026-048
jaotusvõrguettevõtja aktsiaseltsi TALLINNA SADAM võrgutasude hinnakirja
muudatuse.

Uuendatud tasud hakkavad kehtima 1. novembril 2026.

Muudatuse ajendiks on peamiselt Elektrilevi OÜ ja Elering ASi
võrguteenuste sisendhindade kasv, mida aktsiaselts TALLINNA SADAM neilt
jaotusvõrguettevõtjana ostab.

Uus hinnakiri on leitav:  https://www.ts.ee/elekter/.

Notification of Changes to Network Service Prices

Dear Network Service Customer,

The Competition Authority has approved, by July 2, 2026 decision No.
7-3/2026-048, the amendment to the network tariff schedule of the
distribution network operator AS TALLINNA SADAM.

The updated tariffs will take effect on November 1, 2026.

The main reason for the change is the increase in input prices for network
services provided by Elektrilevi OÜ and Elering AS, which AS TALLINNA
SADAM purchases as a distribution network operator.

The new price list can be found at:  <https://www.ts.ee/elekter/>
https://www.ts.ee/elekter/.