Subject: Mõniste-Saru keskpingeliini rekonstrueerimine etapp 2, Laanemetsa küla, Valga vald, Valgamaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 17:49:22 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Mõniste-Saru keskpingeliini ümberehitustööde
teise etapi projekti. Tööde käigus asendatakse kioskalajaam avaliku tee
lähedale uue komplektalajaamaga. Olemasolev keskpinge õhuliini teeületus
viiakse kaabelliini, teega ristumine toimub kinniselt.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.