Subject: EMAS ettepanek mittekirurgilise esteetilise meditsiini pädevusnõuete väljatöötamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 15:03:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud sotsiaalminister, Sotsiaalministeeriumi ja Terviseameti esindajad

Edastame käesolevaga MTÜ Eesti Esteetilise Meditsiini Arstide Seltsi (EMAS) 
koostatud ettepaneku mittekirurgilise esteetilise meditsiini pädevusnõuete 
väljatöötamiseks.

Dokument on koostatud EMAS-i juhatuse ja töögrupi poolt ning selle 
õigusnõustajaks on olnud advokaadibüroo ELLEX Raidla.

Ettepanek käsitleb mittekirurgiliste esteetilise meditsiini protseduuride 
teostamise pädevusnõudeid ning pakub regulatiivseid lahendusi valdkonna 
korrastamiseks kooskõlas üleeuroopalise standardiga EVS-EN 
16844:2017+A1:2018.

Soovime kokku leppida kohtumise, et dokumenti lähemalt tutvustada ning 
arutada selle teemaga seotud küsimusi.

Parimate soovidega

Eesti Esteetilise Meditsiini Arstide Seltsi juhatuse nimel

dr Margarita Rebrov