Subject: Teavitus avalikust üritusest
From: "Janno Sepp" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 15:09:31 +0300

Tere

Tulenevalt korrakaitseseaduse §-st 60 teavitan, et Otepää Vallavalitsus 
andis oma nõusoleku Keskoja OÜ-le avaliku ürituse „Jaanilaat“ läbiviimiseks 
14. juunil 2026. a kell 9:00 – 15:00 Otepää vallasiseses linnas Valga mnt 1d 
maa-alal (Maxima poe tagune haljasala).

Lugupidamisega

Janno Sepp
vallasekretär
Otepää Vallavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.otepaa.ee <http://www.otepaa.ee/>

+372 766 4802
+372 5303 3030

From: Heli Visnapuu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 27, 2026 8:21 AM
To: [email-masked]
Subject: Laada korraldamise taotlus

Tere!

Saadan Teile digiallkirjastatud avaliku ürituse korraldamise loa taotluse: 
14.06 jaanilaat.

Terv. Heli Visnapuu

T. 56618707

[email-masked] <mailto:[email-masked]>