Subject: FW: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 16:03:33 +0300

Saatja: Tarmo Rühka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 24. september 2025 11:32
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
Tähtsus: Kõrge

Tere Jaan.

Sain aru sinu viimasest kirjast, et nüüd oli joonis sobilik. Tänan.

Tänan ka abi eest Avalduse täitmise juhendamisel. Manuses nüüd allkirjaga 
Avaldus täidetult.

Nüüd siis kõik korras ja ootan teie kooskõlastust, et asjadega edasi 
liikuda.

Lugupidamisega,

Tarmo Rühka
Sissero OÜ
www.ehitused.ee <http://www.ehitused.ee>

www.minihauss.ee <http://www.minihauss.ee>
juhataja
tel. 52 51 216

On 23. Sep 2025, at 12:40, Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Teiste kooskõlastajate kohta märgi lihtsalt KOOSKÕLASTAMISEL ja asi korras

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Tarmo Rühka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 23. september 2025 10:17
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
Tähtsus: Kõrge

Tere Jaan.

Projekteerija korrigeeris joonist vastavalt sinu märkustele. Edastan joonise 
ülevaatamiseks.

Dokument mis sa täitmiseks kaasa panid, paneb mind natuke keerukasse 
olukorda: PPA ei kooskõlasta ennem, kui tee valdaja on andnud kooskõlastuse, 
samuti OV. Ühistranspordi keskusega võtan täna ühendust ja mis kooskõlastus 
mul Päästega vaja? Pigem teavitus Päästele. Meil niigi ürituse raames 
Päästega koostöö ja Päästjad ja Kiirabi üritusel kohal.

Ehk siis minu ettepanek oleks, et saaksin Transpordiametist teie 
kooskõlastuse ja siis jätkan teistega kooskõlastuste lainel. OV on juba 
avaldus sisse antud. PPA ja Sirle ootab aga teie kooskõlastust.

Lugupidamisega,

Tarmo Rühka
Sissero OÜ
www.ehitused.ee <http://www.ehitused.ee/>

www.minihauss.ee <http://www.minihauss.ee/>
juhataja
tel. 52 51 216

On 19. Sep 2025, at 13:45, Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Projekteerija peab joonist veidi parandama. Kõrvalteede sulgemise tähistus 
ei vasta MKM määruse nr 43 määratule.

Lisan ka taotluse vormi, saada see täidetult ja  allkirjastatult koos 
parandatud joonisega tagasi

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Tarmo Rühka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 19. september 2025 13:15
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
Tähtsus: Kõrge

Tere Jaan.

Edastan sulle liiklusskeemi kooskõlastamiseks. Manuses

Lugupidamisega,

Tarmo Rühka
Sissero OÜ
www.ehitused.ee <http://www.ehitused.ee/>

www.minihauss.ee <http://www.minihauss.ee/>
juhataja
tel. 52 51 216

On 21. Aug 2025, at 09:12, Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Telli liikluskorraldajalt teelõigul reguleerijatega liikluse peatamiseks 
liikluskorralduse joonis ja saada see koos taotlusega ~ 2 nädalat enne 
võistluste toimumist kooskõlastamseks.

Selle alusel saan välksatada loa teel toimetamiseks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Tarmo Rühka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. august 2025 00:33
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
Tähtsus: Kõrge

Tere Jaan.

Suhtlesime telefonis sinuga seoses Sprindivõistluste liikluskorraldusega 
Piibe Maanteel, Kõrvemaa Spordikeskuse juures. Arutasime sinuga mitmeid 
võimalusi.

Edastasin Sirle Loigole meie mõtted ja ettepanekud, ning Sirle kenasti 
vastas ja üks meie variantidest sobis. Vastus allpool.

Kuidas me peaks nüüd edasi asju ajama Jaan?  Skeemi koostan? Ja sina 
kinnitad?

Lugupidamisega,

Tarmo Rühka
Sissero OÜ
 <http://www.ehitused.ee/> www.ehitused.ee

 <http://www.minihauss.ee/> www.minihauss.ee
juhataja
tel. 52 51 216

Begin forwarded message:

From: Sirle Loigo < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Subject: RE: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal

Date: 11. August 2025 at 10:08:45 EEST

To: Tarmo Rühka < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Tere Tarmo!

Tänan teavitamast ja jagamast korraldusplaane seoses EMV crosskardi sprindi 
etapiga Kõrvemaal. On hea kuulda, et varasem koostöö on olnud positiivne.

Tutvusin pakutud lahendustega Piibe maantee lõigu ülesõidu korraldamiseks. 
Minu hinnangul on esimene variant – liikluse ajutine sulgemine reguleerijate 
abil, kasutades raadiosidet ja kiirustalandavaid märke – turvalisem 
lahendus, kuna see võimaldab täielikult välistada ristuva liikluse olukorrad 
ning tagada võistlusmasinatele ohutu liikumise.

Samas rõhutan, et lõplik lahendus peab igal juhul lähtuma teeomaniku 
(Transpordiameti) nõuetest ja kooskõlastustest. Liikluskorralduse skeem ning 
ajutise liikluskorralduse load tuleb esitada ja kooskõlastada vastavalt 
kehtivale korrale.

Sirle Loigo

talituse juht

liiklusjärelevalvetalitus

operatiivbüroo

Põhja prefektuur

Politsei-ja Piirivalveamet

tel 612 5601;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.politsei.ee/> www.politsei.ee

From: Tarmo Rühka < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, August 7, 2025 1:42 PM
To: Sirle Loigo < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Eesti Meistrivõistluste korraldamine Kõrvemaal
Importance: High

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Sirle.

Soovime korraldada EMV etappi crosskardi sprindis Kõrvemaal 04.10 2025 
laupäev. Soovime teiega igakülgset koostööd, et saaksime pakkuda kõiki 
osapooli rahuldava koostöö. Olen varasemalt korraldanud Harjumaal Harju 
Rallyt 2014-2017 ning siis oli minul teiega väga hea ja mõistev koostöö.

Kiiruskatse/ teelõik võidusõiduks asub metsateedele, mis kuulub RMK le ja 
sellega on nõusolek RMK lt olemas.

Murekoht on ülesõiduks kasutatav teelõik Piibe maanteel. Nimelt on osad 
võistlusmasinad Crosskardid, millel puuduvad registreerimismärgid 
(numbrimärgid) ja nendega on keelatud avatud teedel liikumine. Lisas ka 
kaart Piibe maantee lõigust, kus meil vaja liikuda.

Konsulteerisin  eile Maanteeameti spetsialisti Jaan Saiaga antud teemal ja 
temaga koostöös tuli üles mõned võimalikud variandid, kuidas seda teha :

1. Kasutada antud lõigul, mõlemis otsas raadiosidega varustatud 
reguleerijaid. Ennem reguleerijaid kasutada kiirustalandavaid märke. Selle 
kõige kohta muidugi koostame liikluskorralduse skeemi. Kogume kokku 10 
masinat lõigu algusse, siis sulgeme ajutiselt (3-5 min) liikluse mõlemis 
otsas ja laseme masinatel liikuda teise otsa.

2. Teine variant on 10 masinalist gruppi liigutada mööda antud maanteelõiku 
saateautodega: üks grupi ees ja teine grupi taga.

Lugupidamisega,

Tarmo Rühka
Sissero OÜ
 <http://www.ehitused.ee/> www.ehitused.ee

 <http://www.minihauss.ee/> www.minihauss.ee
juhataja
tel. 52 51 216

<Liiklusvaline_tegevus_taotlus.doc>

<Liiklusvaline_tegevus_taotlus.doc>