Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0142 - "Tarbijakaitseseaduse, riigilõivu seaduse ja täitemenetluse seadustiku muutmise seadus"
From: <[email-masked]>
To: "Tarturk info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 15:59:19 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0142 - Tarbijakaitseseaduse, riigilõivu seaduse ja 
täitemenetluse seadustiku muutmise seadus

Kohustuslikud kooskõlastajad: Justiitsministeerium; Rahandusministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 06.03.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3b5bdc5f-043e-49bb-81de-7d6f67f49a67
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3b5bdc5f-043e-49bb-81de-7d6f67f49a67?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main