Subject: Infopäring videokonsultatsiooni kohta hambaravis
From: "dr Lille Hambaravi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Sep 2025 12:27:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet,

Lille Hambaravi OÜ plaanib lisaks tavapärastele vastuvõttudele pakkuda ka 
videokonsultatsioone hambaravi alal (esmased konsultatsioonid, 
järelkontrollid, proteesidega seotud nõustamised). Soovime edendada teenuse 
kättesaadavust ja patsiendi mugavust, kuid samas tagada, et tegevus vastaks 
kehtivatele nõuetele.

Palume Teilt selgitust:

*
kas videokonsultatsiooni võib käsitleda tervishoiuteenuse osutamisena 
Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse mõistes;

*
milliseid peamisi nõudeid (nt dokumenteerimine, patsiendi teavitamine ja 
andmekaitse) tuleks seejuures järgida.

Usume, et videokonsultatsioonid võivad täiendada hambaraviteenuse kvaliteeti 
ja kättesaadavust ning ootame Teie juhiseid, kuidas seda teenust 
õiguspäraselt rakendada.

Ette tänades

Lugupidamisega

Priit Lill

hambaarst

5119910