Subject: Kutse osalema Jüri Kooli 9. klasside ohutuspäeval 14. Mail 2026
From: "Hanna Lisette Kloren" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Egert Belitšev <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Mar 2026 22:14:34 +0200

Tere!

Kutsume teid osalema Jüri Kooli 9. klasside ohutuspäeval 14. mail.
Ürituse orienteeruv kellaaeg on 9.00-13.00. 

Ohutuspäeval laiendame õpilaste teadmisi eluks vajalikust. Päev näeb
välja nii, et õues (parklas) on 6 punkti, mida klassid külastavad. Igas
punktis on erinev asutus. Punktides on aega 15 minutit, seega peaks
õpilastele jagatav info olema üpriski kontsentreeritud. 

Soovime, et teete oma punktis 15-minutilise tutvustuse/ülevaate meie
õpilastele kas oma tööst, huvitavamatest faktidest, või jagate
informatsiooni, mida õpilastel on igapäevaelus vaja. Kui saate enda poolt
mõne lisavahendi (nt sõidu- või töövahendid) kaasa võtta, oleks eriti äge!
Kui teil on vaja enda punkti telki, toole, laudu vms, siis palume need
teil endal kaasa võtta.

PPA poolt on meil mitu soovi - politsei, demineerijad VÕI
kiirreageerijad, uurijad. Oleme neist kõigist üksustest huvitatud ning
kõik saaksid oma punkti teha. Kas see oleks mõeldav? On täiesti okei, kui
mõni üksustest ei saa osaleda.

Koolis saame pakkuda teile ka lõunasööki. Kui seda soovite, siis palun
andke teada sellest hiljemalt 5. maiks. 

Kui olete nõus meie üritusel osalema, siis andke esimesel võimalusel
sellest teada, ning samuti, kes või kui mitu inimest tulevad. 

Jään ootama tagasisidet ning vastan teie täiendavatele küsimustele.

-- 

Hanna Lisette Kloren
Aineõpetaja
Jüri Kool

&#43;372 5918 5245
[email-masked]