Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 13:03:27 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/08085 aadressile Harju maakond, 
Rae vald, Soodevahe küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T10// Lepikupõllu// 
Nigula// Varivere tee 10, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11290 
Tallinn-Lagedi tee T10// Lepikupõllu// Nigula// Varivere tee 10, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T10// 
Lepikupõllu// Nigula// Varivere tee 10, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T10// Lepikupõllu// Nigula// Varivere tee 10 
(null, null, null, null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2411002/08085 Harju maakonnas Rae vallas Soodevahe külas ajutiste 
rööbasteede, truupide, kontaktvõrgu ja rongiliikluse juhtimissüsteemide 
rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27162431>  (menetlus nr: 
457782), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister