Subject: Re: (LKLUS-677958) Vastus Teie pöördumisele: Päring esindusõiguse registreerimise kohta
From: "Jevgenia Butalova" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 11:34:03 +0300

Tere

Allkirjastatud avaldus on lisatud manusena.

Lisaks oleme kaasa pannud ekraanipildi nende kodulehelt, kus oleme märgitud 
ametliku edasimüüja/esindajana.

On 4/20/2026 10:16 AM, Transpordiameti klienditugi wrote:

Hea klient

Lepingu uuendamiseks/uue lepingu sõlmimiseks palun edastada digitaalselt 
allkirjastatud avaldus [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  . Kindlasti tuleb juurde ka lisada loetelu 
milliseid marke esindate ja esindamise õigust tõendavad dokumendid või 
viited tootja kodulehele kus olete ära näidatud ametliku 
edasimüüjana/esindajana.

Muretult kohale!

Martin Meltsas
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Tere
Soovime registreerida Transpordiameti registris meie ettevõttele Saxdori 
paadibrändi esindusõiguse, et meil oleks õigus teostada ülevaatuse akte.
Palume täpsustada, millised dokumendid ja tingimused on vajalikud 
esindusõiguse registreerimiseks ning kas on täiendavaid nõudeid, mida 
peaksime enne taotluse esitamist arvesse võtma.
Samuti oleksime tänulikud, kui annaksite ülevaate registreerimisprotsessist 
ja võimalikest tähtaegadest.

–

--