Subject: TÜ mikrokraadiprogramm "Terviseteaduste alused"
From: Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked]>
To: Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked]>
Cc: Kersti Pärna <[email-masked]>, "Sirly Napritson" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 10:22:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea kolleeg!

Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut avab taas
populaarse mikrokraadiprogrammi „Terviseteaduste alused“. Täpsema info
leiate manusesse lisatud infolehelt ja programmi
<https://meditsiiniteadused.ut.ee/et/terviseteaduste-alused> kodulehelt.

Palun levitage seda infot oma üksustes/organisatsioonides.

Ootame rohket osavõttu!

Lugupidamisega

Sirly Napritson
mikrokraadiprogrammi kontaktisik
Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituudi juhiabi

Kersti Pärna
mikrokraadiprogrammi juht ja õppejõud
Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituudi tervisedenduse
professor