Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 15:20:02 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/03600 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Veeremäe 
küla, Kala (Redstorm OÜ Kalakasvatus sumbad) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame Teile ehitusseadustiku § 42 lõikele 
7 punktile 2 tuginedes arvamuse avaldamiseks ehitusloa taotluse nr. 
2511271/15891. Palume teil anda taotluse kohta arvamus 10 päeva jooksul. Kui 
arvamust ei ole määratud tähtajaks andnud ega tähtaega pikendanud, 
arvestame, et antud taotluse kohta ettepanekud puuduvad (HMS § 16 lg 2). 
TTJA jätab KeHJS § 11 lõikele 24 tuginedes ehitusloa menetluses 
keskkonnamõju hindamise vajalikkuse kaalumata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27835757>  (menetlus nr: 
542337), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (LIIS JÄÄGER) 
poole.