Subject: 07.juunil toimub Tõrva kesklinnas Suur Lastepidu. Liikluses on muudatused
From: Tõnu Jaansalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kairi Ruus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Valga Haigla" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Merle Vatter" <[email-masked]>, "'Raul Tammela'" <[email-masked]>, "Sander Karu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Tõrva Vallavalitsus <[email-masked]>, "Heli Otti" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 14:42:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

07.juunil 2026 toimub Tõrva kesklinnas Suur Lastepidu. Kuna üritused 
toimuvad kesklinnas, on muudetud ja piiratud

oluliselt liiklust.

Kogu info on manuses

Palume kooskõlastada ja info liikluse piiramisest edastada seotud isikutele

Palume mõistvat suhtumist ja ootame osa võtmast erinevatest üritustest

Lugupidamisega

Tõnu Jaansalu

Tõrva Vallavalitsus

vallamajanduse osakonna juhataja

+372 515 6243

+372 766 5312