Subject: RE: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite loetelu)
From: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Sep 2026 09:41:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname kaasamise eest, Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolil ei ole kommentaare ja 
ettepanekuid.

Lugupidamisega / Best regards

Maiu Rüü

dokumendihalduse spetsialist/Document Management Specialist

Tel: + 372 671 1701

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.ttk.ee/> www.ttk.ee

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool

Kännu 67, 13418 Tallinn,  Eesti

 <https://www.linkedin.com/school/tallinn-health-uas/> 
<https://www.facebook.com/tervisekool> 
<https://www.instagram.com/tervise_kool/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 24. august 2026 14:56
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit 
<[email-masked]>; TegevusteraapiaGM <[email-masked]>; Eesti 
Optometristide Selts MTÜ <[email-masked]>; Eesti Sotsiaalasutuste 
Juhtide Nõukoda <[email-masked]>; Eesti Pimedate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Kurtide Liit <[email-masked]>; Eesti Apteekrite Liit 
<[email-masked]>; Eesti Proviisorite Koda <[email-masked]>; 
Eesti Audioloogia Selts <[email-masked]>; Eesti Naha- ja Suguhaiguste 
Arstide Selts <[email-masked]>; MTÜ-le Eesti Koduabi Selts 
<[email-masked]>; MTÜ-le Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Liikumispuudega Inimeste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Patsientide Liit <[email-masked]>; MTÜ-le Eesti 
Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool 
<[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite loetelu)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume teie arvamusi arvamust hiljemalt 07.09.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite loetelu)

Registreerimise kuupäev: 24.08.2026

Registreerimise number: 1.2-2/72-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee