Subject: FW: Maksetaotluse perioodil 01.03.2024-15.03.2024
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 18 Mar 2024 15:03:02 +0200

From: Merily Allak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 15, 2024 10:14 AM
To: Katarina Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Maksetaotluse perioodil 01.03.2024-15.03.2024

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.03.2024- 
15.03.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summa 21 167,61 eur.
Märtsi esimeses pooles osutati õigusabiteenust  538 h.

Täpsustan, et veebruaris 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse 
osakaal Justiitsministeerium 86% ning kliendid 14%, märtsi esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 86%.

  538 x 45,75 x 0,86% =  21 167,61 eur

Leping 4-7/38

72 846

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa veebruaris

 10 199

    Veebruaris tasus tasus JUM arvetest

86%

Lugupidamisega

-- 

Merily Allak

Büroojuhataja

(+372) 6880 400

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://hugo.legal/>

 <https://facebook.com/hugolegalai>

 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.