Subject: Fwd: partnerlust/Koinonikos MTÜ
From: "Julia" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 13:46:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitame!

Austatud Sotsiaalministeerium!

Palume hinnata meie uus  Koolitusprogramm „Elujuht“, mida me pakkume 
KOV-ile. Palume Teie tagasiside ning Teie arvamus!  Oleme avatud ja valmis 
igasuguseks koostööks!

Mittetulundusühing Koinonikos MTÜ soovib kujuneda usaldusväärseks partneriks 
laste kaitse valdkonnas.

Koinonikos MTÜ (registrikood: 80646294) viib julget tegevust läbi laste ja 
perede heaolu suurendamise ning õiguste kaitse alases nõustamises. Meie 
poole pöördutakse kõige sagedamini järgmistes küsimustes:

*
nõustamine lapse ja pere heaolu ning õiguste kaitse parandamisel,

*
vanemlike õiguste peatamise või piiramisega seotud küsimused,

*
koostöö kohaliku omavalitsusega vahendajana,

*
nõustamine lapse perest eraldamise korral,

*
ametlike kirjade, apellatsioonide, taotluste koostamine ja muu sarnane.

Selle eesmärgi saavutamiseks oleme koostöös välja töötanud strateegilise 
koolitusprogrammi „Elujuht“, mis vastab kriisiperede ning perede, kus 
pereliikmed on sattunud meeleheitesse, toetamise ja abistamise 
standarditele.

Koolitusprogramm ei keskendu üksnes baasvajaduste rahuldamisele, vaid pöörab 
tähelepanu ka osalejate koostööle kohaliku omavalitsusega. Programmi raames 
käsitletakse moodulit „Koostöö võrgustikuga ja õiguste kaitse“, mille 
eesmärk on õpetada:

*
kuidas käituda kontrollide ajal,

*
kuidas tagada kodu korrashoid,

*
kuidas hoida vajalikud dokumendid korrektses seisukorras.

Samuti analüüsitakse sotsiaalteenuste kontrollide põhinäitajaid 
ja -kriteeriume ning rõhutatakse õiguste kaitse olulisust olukordades, kus 
võib tekkida lapse perest eraldamise oht.

See kinnitab, et Koinonikos MTÜ omab pädevust mitte ainult 
sotsiaal-majanduslike teemade õpetamisel, vaid ka juriidilis-õiguslike 
küsimuste käsitlemisel perekonfliktide ja sarnaste olukordade kontekstis. 
Koolitusprogramm „Elujuht“ on tasakaalustatud, ühendades endas nii 
teoreetilise kui ka praktilise osa.

Tutvumiseks oleme Teile edastanud kursuse kirjelduse ja esitluse.
Loodame, et üheskoos suudame olla justkui need „käed“, mis aitavad osaleja 
elus kompenseerida puudujääke sotsiaalsetes, psühholoogilistes, 
juriidilistes ja majanduslikes teadmistes.

Oleme Teie teenistuses ning valmis alustama koostööd Teile sobival ajal. 
Oleme valmis vastu võtma potentsiaalseid kliente ning kliendi nõusolekul 
nendega ka otse ühendust võtma, et tagada vastastikku kasulik koostöö.

Lugupidamisega,
Julia Ivanova
juhatuse liige
Koinonikos MTÜ
+37256226901