Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 12:08:59 +0300

Otepää Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/22042 
aadressile Valga maakond, Otepää vald, Mäha küla, 23175 Pühajärve-Pukamõisa 
tee // Pühajärve küla, Aasa // Aasa-Sassi // Ala-Tammiku // Allika // Lehe 1 
// Lehe 2 // Looduspargi // Metskond-Paju tee // Nurga // Paju // 
Pühajärve-Pukamõisa kergliiklustee L1 // Salu // Sepikoja // Tuule // Vahtra 
// Sihva küla, 23195 Otepää-Kääriku-Kurevere tee (Passiivse elektroonilise 
side juurdepääsuvõrgu rajamine, Pühajärve küla, Otepää vald, Valga maakond) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustööd riigitee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27566861>  (menetlus nr: 
514384), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Otepää Vallavalitsus) või menetleja (KALEV KEPP) poole.