Subject: Kooskõlastamine - ELA513 Ida-Virumaa, Lüganuse vald, Sonda alevik JPV
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 10:50:39 +0300

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse SA tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„ELA513 Ida-Virumaa, Lüganuse vald, Sonda alevik JPV“  tööprojekti.

Antud projekti raames rajatakse Ida-Viru maakonnas, Lüganuse vallas, Sonda
aleviku tarbeks sideühendused.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee