Subject: Volitusi puudutav päring
From: "AS Saarte Liinid" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 10:24:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume täpsustada, kuidas on teie e-keskkonnas korraldatud ettevõtte
töötajate volitamine süsteemi kasutamiseks. Näiteks sooviksime aeg-ajalt
kontrollida teavet selle kohta, millal on toimunud viimane korstnapühkija
käik. Kas teie süsteemis on võimalik määrata mitu volitatud kasutajat või
on volitused piiratud ühe isikuga? Kui volitust saab anda ainult ühele
inimesele, siis võib selle vormistada minu nimele ning vajadusel edastan
info edasi sadamajuhtidele. Minu volitus on lisatud manusena.

Täname ette selgituste eest.

Lugupidamisega

KAIRI SOKOLOVA
büroojuht

 <https://saarteliinid.ee/> AS Saarte Liinid

Rohu 5, Kuressaare

93819 Saare maakond

telefon: +372 453 0140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]