Subject: FW: tarbijakrediidilepinguid puudutav EL direktiiv
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 09:47:33 +0300

From: Randel Länts < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Subject: tarbijakrediidilepinguid puudutav EL direktiiv

Date: 8. July 2025 at 10:50:37 EEST

To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tere

Kirjutan Teile oma kliendi IPF Digital (rohkem tuntud kaubamärgi Credit24 
all) nimel. Minu küsimus tarbijakrediidilepinguid puudutava EL direktiivi 
2023/2225 ülevõtmisega seonduvalt. VV tegevusprogrammis on tähtajaks 
märgitud käesoleva aasta teine kvartal. Mind huvitabki ennekõike edasine 
ajakava, arvestades, et direktiiv peab jõustuma 2026. aasta novembris. 
Veelgi täpsemalt, millal VV eelnõu riigikogule esitab ning millal peab 
riigikogu selle vastu võtma?

Tänu vastuse eest!

Lugupidamisega

Randel Länts
Skia Consult