Subject: FW: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn - Transpordiameti märkused
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 15:07:12 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Monday, June 15, 2026 3:06 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere, Melika

Palun registreeri mulle tööülesanne. Siduda saab Deltas 7.1-2/26/7788-2.

Tervitades

Jana

From: Tarmo Tammemäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 2:35 PM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere

Loodan, et õnnestub läipäivil see teema teil läbi vaadata. Lisainfona
täpsustan, et oleme Rae vallale Hepsor VT49 OÜ nimel esitanud taotluse Rae
valla kasuks isikliku kasutusõiguse seadmiseks seoses Vana-Tartu mnt 49,
Peetri kinnistut läbiva jalg- ja jalgrattatee omamiseks, avalikuks
kasutamiseks, hooldamiseks, asendamiseks, remontimiseks ning muul viisil
ekspluateerimiseks.

Parimat,

Tarmo Tammemäe

Arendusprojekti juht

Hepsr VT49 OÜ

Mob 56209020

  _____

Saatja: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 10. juuni 2026 12:05
Adressaat: Tarmo Tammemäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere,

Oleme Teie kirja kätte saanud.

Kuna hetkel on puhkuste aeg ja on palju kolleegide asendamisi, siis võtab
pöördumistele vastamine veidi rohkem aega.

Vaatame Teie kirja sisu üle ja anname arvamuse esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Tarmo Tammemäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 10, 2026 10:34 AM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere

Palun tagasisidet, kas olete kirja kätte saanud ning kellega võiksime
kergliiklustee lahenduse läbi arutada?

Parimat,

Tarmo Tammemäe

Arendusprojekti juht

Hepsr VT49 OÜ

Mob 56209020

  _____

Saatja: Tarmo Tammemäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 2. juuni 2026 16:44
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Berit Ingermann - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere Jana

Kas saite kirja kätte ja oleks võimalik teie esitatud märkused läbi
arutada?

Parimat,

Tarmo Tammemäe

Arendusprojekti juht

Hepsr VT49 OÜ

Mob 56209020

  _____

Saatja: Tarmo Tammemäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 27. mai 2026 10:24
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Berit Ingermann - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere Jana

Kas saite kirja kätte ja oleks võimalik teie esitatud märkused läbi
arutada?

Parimat,

Tarmo Tammemäe

Arendusprojekti juht

Hepsr VT49 OÜ

Mob 56209020

  _____

Saatja: Tarmo Tammemäe
Saadetud: esmaspäev, 25. mai 2026 17:09
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Berit Ingermann - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ehitusloa menetlus - Vana -Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn -
Transpordiameti märkused

Tere Jana

Kirjutan seoses Vana-Tartu mnt 63, Peetri, Tallinn ärihoone ehitusloa
menetluse märkustega. Olete projekti EHR-is tagastanud märkusega seoses
kergliiklustee ümberehituse lahenduse viitega, et kergliiklustee on
mõeldud eelkõige riigitee teenindamiseks ning te ei saa võtta kohustusi
seoses Veski Keskuse ärihoone ja Veski bussipeatuse ühendava
kergliiklustee rajamise, korrashoiu ja kasutamisega.

Selgitan omaltpoolt, et oleme projekti koostades lähtunud
detailplaneeringust, kus kinnistu ühendus riigiteele (kergliiklusteele) on
ettenähtud ja planeeritud - käigutee ja trepiastmestik riigiteel. Muusime
seda lahendust omapoolselt sellise põhimõttega, et astmestik jääks
suuremas mahus siiski erakinnistule ning riigimaa kergliiklustee jääks
ühtlaselt läbitavaks ja  eesmärgipäraselt kasutusse.  Detailplaneeringu
järgselt ei ole selles piirkonnas servituudiala vajadust ette nähtud.
Bussipeatuse ja kergliiklustee funktsiooni ja kasutust me ei soovi
omaltpoolt muuta ning ei soovi seda ala kuidagi ka oma kasutusse võtta.

Kui meie poolt koostatud lahenduses on puudujääke, mis ei lähe kokku
kehtiva detailplaneeringu või transpordiameti põhimõtetega siis ootaksin
Teilt tagasisidet, kuidas oleks sobilik see kergliiklussõlm
Transpordiameti vaates lahendada?  Kui sobib, siis kas leiaksite homme,
teisipäeval, ühe hetke, et antud teemad ja võimalik lahendus lühikesel
veebikohtumisel planeerida?

Lisan veel juurde, et meie huvi ei ole kujundada kergliiklustee ja
bussipeause ala ümber vaid linnaruumiliselt sobilikult, ohutult,
mõistlikult need omavahel kokku viia, lähtudes detailplaneeringus
kehtestatud põhimõttest. Kui õnnesuks see lahendus nüüd täiendavalt Teiega
läbi arutada siis saaksime vajalikud korrektuurid sisse viia ja
menetlusega jätkata.

Parimat,

Tarmo Tammemäe

Arendusprojekti juht

Hepsr VT49 OÜ

Mob 56209020