Subject: RE: 03-04.07.2026 Üritus Hard Rock Laager kooskõlastamiseks
From: "Mihkel Vanamb" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 13:27:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Kas olete jõudnud tutvuda dokumentidega?

Ei ole saanud ühtegi vastust.

Lugupidamisega

Mihkel Vanamb

Meeskond Security OÜ

Tel +(372) 5837 9709

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Mihkel Vanamb <[email-masked]>
Sent: 14 April 2026 12:00
To: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]' 
<[email-masked]>
Subject: 03-04.07.2026 Üritus Hard Rock Laager kooskõlastamiseks

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks ürituse Hard Rock Laager 2026 dokumendid.

Lugupidamisega

Mihkel Vanamb

Meeskond Security OÜ

Tel +(372) 5837 9709

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]