Subject: Päring I40-155958/01-24 // Kopli tn 69b, Põhja-Tallinna linnaosa
From: "Evelin Oll" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 16:07:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Ettevõtte varakindlustuse poliisi kindlustusvõtja PANDIPAKENDI
AUTOMATISEERITUD KÄITLUSSÜSTEEM OÜ esindaja teavitas BTA kindlustust, et
07.08.2024 öösel oli aset leidnud tulekahju aadressil Kopli tn 69b,
Põhja-Tallinna linnaosa, Tallinn. Deklareeritud andmete kohaselt antud
tulekahju tagajärjel hävis taarajaam.

Tuginedes kindlustustegevuse seaduse § 219 lg 1 p-le 1 ja § 218 lg 2 p-le
2 ja lg-le 3 palume informeerida, kas sündmus on Päästekeskuses
registreeritud ja mis oli Päästekeskuse menetlusbüroo arvamuse kohaselt
tulekahju põhjuseks?

Teave on vajalik kahjujuhtumi asjaolude kindlakstegemiseks ning otsuse
vastuvõtmiseks kindlustushüvitise osas.

Lugupidamisega

Evelin Oll

Vara ja teiste spetsiifiliste riskide kahjukäsitleja

AAS „BTA Baltic Insurance Company” Eesti filiaal

tel +372 5686 8668

BTA koduleht www.bta.ee <http://www.bta-kindlustus.ee/>   klienditugi +
372 5686 8668

  _____

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-kiri ning selle juurde kuuluvad manused
sisaldavad konfidentsiaalset infot, mis on saatja ärisaladus. Juhul, kui
olete sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige sõnumi saatjat
koheselt, kustutage käesolev sõnum ning selle juurde kuuluvad manused.
Ärge tehke sõnumist koopiat, levitage seda ega säilitage sõnumit ning
selle juurde kuuluvaid manuseid.
Käesoleva sõnumi või selle osa kasutamine, sellest koopia tegemine,
levitamine, avalikustamine või säilitamine, kui see sõnum ei ole teile
mõeldud, on keelatud!