Subject: Tagatis võlgnevus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 15:04:06 +0300

Tere

Teostasime töid 2017 aastal : Riigiteega nr 11340 Tallinn – Saku – Laagri km 
17,00-17,26 külgneva kergliiklustee ehitus

Arvel on märgitud tagatis 4 658,80 €

Meie andmtel on tagatis hetkel veel meile tagasi kandmata. Palume 
likvideerida antud võlgnevus.

Ette tänades

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] •  <http://www.viaston.ee/> www.viaston.ee

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>