Subject: FW: Väljasõidu võimaluse küsimine kaevandusele
From: "Hannes Vaidla" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 09:56:17 +0300

Tere

Edastan kirja üldinfosse

Tervitades

From: Haube, Tõnis <[email-masked]>
Sent: Monday, July 6, 2026 9:29 AM
To: Hannes Vaidla <[email-masked]>
Subject: Väljasõidu võimaluse küsimine kaevandusele

Tere

Kirjutan ettevõttest Merko Kaevandused OÜ, küsimusega võimaliku ühendustee
osas Tarva külas, Põhja-Pärnumaa vallas. Oleme taotlemas kaevandusluba
Valistre dolokivikarjäär, millele KMH käigus on tulnud palve kaaluda
alternatiivseid väljasõidusuundi. Ühe võimalusena käidi tagasiside seas
välja võimalus sõita välja Tallinn-Pärnu mnt suunas kasutades vana Tootsi
turbaveo raudtee tammi.

Küsimus järgmine, kas kinnistut 63701:001:0048 (aadress 4
Tallinna-Pärnu-Ikla tee) on võimalik kasutada väljasõiduna kinnistult
18803:001:0368 (aadress Tammi; eelmainitud vana turbaraudtee tamm)? Või
kas on võimalik kasutada tammi väljasõiduks Tallinn-Pärnu mnt suunal muul
moel?

Ette tänades

 <https://merko.ee/>

TÕNIS HAUBE

Juhatuse liige

+372 510 5285 ·  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Merko Kaevandused OÜ · Järvevana tee 9g, Tallinn