Subject: Rakvere Linnavalitsus - linnaosasildi elektriühenduse loomine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 11:01:39 +0300

Tere

Soovime panna Rakvere linnas Taaravainu linnaosa tähistamiseks valgustatud
3D tähtedega sildi (sarnaselt ol.ol. Palermo linnaosa sildile). Sildi
asukoht on Rakvere linna maal Tammiku tn 46, kuna asub kõrgepingeliini
all, siis oleme taotlenud Elektrilevi poolt tehnilised tingimused, kellele
peame esitama ka joonise koos elektrikaabli ja -toite asukohaga.

Lähim koht, kust saaksime sildile elektri vedada on Tammiku tänav T3
tänavapost, mida haldab Transpordiamet.

Soovime taotleda Transpordiametilt luba elektrikaabli paigalduseks.

Manusesse on lisatud sildi näide, andmed ja elektrikaabli soovitud asukoht
(märgitud lilla joonega).

Lugupidamisega,

Marju Püümets

linnakunstnik

Rakvere Linnavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 53081454