Subject: Tehniliste tingimuste soov: Ida-Virumaa, Alutaguse vald
From: Tea Tõnts <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Sat, 27 Sep 2025 11:09:57 +0300

Tere!

TEHNILISTE TINGIMUSTE/ EHITAMISE NÕUETE KÜSIMINE

UUEMETSA KINNISTU (UUSKÜLA, ALUTAGUSE VALD, IDA-VIRUMAA) TEEDE JA
TEHNOVÕRKUDE PÕHIPROJEKTILE, KAHE MAHASÕIDUGA RIIGITEELE         NR 13111
(KAUKSI-VASKNARVA tee)

VILprojekt OÜ koostab Adamas Invest OÜ tellimusel Ida-Virumaal, Alutaguse
vallas, Uuskülas teede ja tehnovõrkude põhiprojekti.

Dokumendile on lisatud detailplaneeringu joonis (Lisa 1).

Palume väljastada nõuded projekteerimisele/ehitamisele.

Kaaskiri manuses.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee