Subject: Põhja-Pärnumaa vallavalitsuse päring
From: "Kersti Tammiksaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 14:07:33 +0300

Tere!

Transpordiamet on kooskõlastanud 14.07.2026 Marina Minerals OÜ teeprojekti 
„Pealesõit Lokuta-Kõnnu kõrvalmaanteele nr 20160“. Pealesõitu Lokuta-Kõnnu 
kõrvalmaanteele hakatakse kasutama materjali (mass)väljaveoks Rinnaku II 
kruusakarjäärist Rail Baltica raudteetrassi ehituseks.

Tee ehitamist on alusatud (kirjale lisatud hetkefotod) ja valla poole on 
pöördunud kohalikud inimesed kes on mures tee asukoha pärast kuna pealesõit 
on projekteeritud vahetult peale kurvi ja nähtavus ei ole piisav ning 
probleemid võivad tekkida liiklusturvalisusega. Kuidas Transpordiamet tagab 
liiklusohutuse Lokuta-Kõnnu kõrvalmaanteel piirkonnas kuhu ehitatakse 
kruusakarjääri tarbeks pealesõit sellele teele?

Lugupidamisega

Kersti Tammiksaar

keskkonnaspetsialist

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus <https://www.pparnumaa.ee/>

Tel 5199 5337

[email-masked]