Subject: RE: Pinnasepraam Darss // lootsitasust vabastamise taotlus // Paldiski Lõunasadam
From: "Jaanus Matso" <[email-masked]>
To: "Argo Viikvald ESTEVE" <[email-masked]>
Cc: "Kadi Saks" <[email-masked]>, "Raul Tell" <[email-masked]>, "Margus Haljaste" <[email-masked]>, "Agency ESTEVE AS" <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 08:23:06 +0300

Tere

Austatud hr Argo Viikvald

Teie poolt esitatud taotluse ja selle juurde lisatud dokumentide alusel
ning lähtudes

meresõiduohutuse seaduse §-s 57 (5) sätestatust, on pinnasepraam Darss
(IMO 9124550)

kapteni Lars-Ude Vandreier (s. 24.08.1958, Saksamaa) juhtimisel vabastatud
kohustuslikust

lootsimisest Paldiski Lõunasadama ja kaadamiskoha vahel.

Lugupidamisega

Kapten Jaanus Matso

Lootsi kvalifikatsioonikomisjoni esimees/vaneminspektor

Meremeeste Diplomeerimise Osakond

Telefon: +372 510 8016

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

       Heli 6 / 12618 Tallinn

       Transpordiamet

From: Argo Viikvald ESTEVE <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 15, 2025 9:03 AM
To: Jaanus Matso <[email-masked]>
Cc: Kadi Saks <[email-masked]>; Raul Tell
<[email-masked]>; Margus Haljaste
<[email-masked]>; Agency ESTEVE AS <[email-masked]>
Subject: Pinnasepraam Darss // lootsitasust vabastamise taotlus //
Paldiski Lõunasadam

Tere päevast

Pinnasepraam Darss saabus Paldiski Lõunasadamasse 13.10.2025 varahommikul
Helsinkist ning on seotud Paldiski Lõunasadama uue ehitatava kai nr 6A
süvendustöödega,

mis kestavad eeldatavalt novembri lõpuni.

Praam liiguvad Paldiski lõunasadama ja kaadamiskoha vahel.

Kapten Lars-Ude Vandreier (s. 24.08.1958, Saksamaa) on käesolevaks hetkeks
läbitud kohustuslikud 10 lootsimist (kviitungid manuses)

Palume kapten vabastada edasisest kohustuslikust lootsimisest Paldiski
Lõunasadama ja kaadamiskoha vahel

Hopper Boann (IMO 9124550)

Pikkus 65 meetrit

Laius 12 meetrit

GRT 976 mt

NT 293 mt

Ette tänades

Argo Viikvald

Port agent

 <tel:+3726580407> Tel. +372 6580 407

 <tel:+3725133955> Mob. +372 5133 955

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

ESTEVE AS
Lõunasadama tee 11
76806 Paldiski
Eesti

 <https://esteve.ee/> esteve.ee