Subject: FW: Põhja-Pärnumaa vald Tori vald Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv Teine etapp IK1172 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 10:05:14 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 08.09.2025  nr 7.1-2/25/12971-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Riho Sokko <[email-masked]>
Sent: Friday, May 22, 2026 12:16 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Fw: Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv Teine etapp IK1172

Tere Gunnar!

Sain aru, et meie kõrvalpõige ei sega kedagi ja saaks ära kooskõlastada.
Pärast seda IKÕ, uued lepingud jms.

Riho Sokko

AS Elektritsentrum

55521997

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Ott Joala < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 21, 2026 10:51 AM
To: Sokko Elektritsentrum AS < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv Teine etapp IK1172

Tere

Hetkel tundub, et ei jää segama, aga kui ehituse käigus tekib ikkagi
sellest probleem, siis pöördume Teie poole selle lahendamiseks.

Kas kaabel on ikka paigaldatud kaitsetorusse 1250N?

NB! Kitsenduste kaardilt on näha, et selles asukohas on IKÕ sõlmitud, kuid
hetkel Te paigaldasite kaabli teisiti -> mis sellest saab?

Parimate soovidega

Ott Joala

Ehituse üksuse projektijuht

Lääne osakond

+372 55 583 873

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Mihkel Petuhhov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 21, 2026 9:04 AM
To: Ott Joala < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv Teine etapp IK1172

Tervitus

Ado-Antsu jääb sinu töömaasse. Kas see kõrvalekalle tähendab sinu tööde
mõttes probleemi?

Mihkel

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, May 20, 2026 7:57 PM
To: Mihkel Petuhhov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv Teine etapp IK1172

Tere Mihkel!

Vastavalt telefoni vestlustele saadan ka täpsema info, mis vajaks
kooskõlastamist. Ado-Antsu kinnistul oleme nihkunud esialgsest trassi
trajektoorist kõrvale. All oleval pildil täpsemad mõõdud võrreldes
esialgse trajektooriga.

Lisan manusesse ka teostusjoonise.

Riho Sokko

+372 555 21 997

AS Elektritsentrum