Subject: FW: TsMS ja KS muutmise väljatöötamiskavatsus
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 15:04:31 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 1, 2024 2:18 PM
To: Harju MK info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; virumk.info 
<[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info <[email-masked]>; Talhk 
info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli 
sotsiaalteaduskond <[email-masked]>
Subject: TsMS ja KS muutmise väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja kohtute seaduse muutmise 
seaduse eelnõu

Palume Teil esitada oma kooskõlastus ja arvamused hiljemalt 26. augustil 
2024.a. e-posti aadressile [email-masked] DVK kaudu.

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/fd8ec24b-02b1-4dbe-9ff3-edccb176d9ab

Registreerimise kuupäev: 01.07.2024

Registreerimise number: 8-3/5169-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee