Subject: RE: KOV osalemine hangetes
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "info - RIT" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 17:53:07 +0300

Tere!

RIT kesksete hangetega on võimalik liituda kohalikul omavalitsusel
ühishankijana.  Ühishankija lisamist hanke juurde reguleerib RITi
hankekord järgmiselt:

Infot planeeritavatest kesksetest ja ühishangetest avaldame kesksete
hangete portaalis Ühised IKT Riigihanked
<https://kesksedhanked.rik.ee/rit/>

Microsoft Azure pilvteenused hange (viitenumber 281435) on tehtud
vabatahtliku keskse hankena. Hankijate isikuline ulatus on nimetatud hanke
lühikirjelduse juures. Liituda saavad ka kohalikud omavalitsused, teenust
saab tellida alates RIT-ga vastava kokkuleppe sõlmimisest.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.

From: Ott Kärner <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, May 6, 2026 4:26 PM
To: info - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marek Astrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: KOV osalemine hangetes

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin, kas RIT kesksete hangetega on võimalik liituda ka kohalikul
omavalitsusel?

Huvitaks võimalused erinevate Microsofti pilvteenuste jt litsentside
soetamisel/pikendamisel, aga ka võimalused sülearvutite/monitoride
soetamisel/rentimisel.

Just, et kui õnnestuks võib-olla hinnavõitu saada, riistvara
platvorme/nõudeid ühtlustada jms.

Heade soovidega

----------------------------------------------

Ott Kärner

Infotehnoloog

Telefon  +372 512 5143

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee