From: "Anna Buziuk" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:06:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeeriumi esindaja

Minu nimi on Anna Buziuk ning esindan ettevõtet Perearenduskeskus Sünergia 
OÜ (registrikood 16710070), mis tegutseb Kohtla-Järvel.

Tutvusime teabega Euroopa Liidu 2028–2034 eelarveperioodi ettevalmistamise 
ning projektiettepanekute kogumise kohta. Soovime uurida võimalusi panustada 
Ida-Virumaa arengusse projektiga, mille eesmärk on luua Kohtla-Järvele 
vaimse tervise ja perede tugikeskus.

Kavandatav keskus pakuks psühholoogilist nõustamist lastele, noortele, 
täiskasvanutele ja peredele, ennetusprogramme, grupiteraapiaid ning koostööd 
kohalike omavalitsuste, haridusasutuste ja teiste piirkonna partneritega. 
Meie eesmärk on parandada vaimse tervise teenuste kättesaadavust ning 
toetada piirkonna sotsiaalset arengut. Usume, et projekt aitab vähendada 
piirkondlikku ebavõrdsust ning toetab Ida-Virumaa elanike vaimset heaolu ja 
elukvaliteeti.

Palume Teie nõu järgmistes küsimustes:

*	Kas selline projekt võiks vastata Euroopa Liidu 2028–2034 
programmiperioodi rahastamise prioriteetidele?
*	Milline on õige protsess projektiidee esitamiseks ja edasiseks 
menetlemiseks?
*	Kas Rahandusministeerium võtab praegu vastu projektikontseptsioone või 
ettepanekuid organisatsioonidelt?
*	Millise osakonna või spetsialisti poole oleks kõige õigem selle projekti 
arendamiseks pöörduda?

Oleme valmis esitama projekti kontseptsiooni ning arutama võimalikke 
koostöövõimalusi.

Täname Teid ette vastuse ja juhiste eest.

Lugupidamisega

Anna Buziuk
Perearenduskeskus Sünergia OÜ
Registrikood: 16710070
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>