Subject: FW: 2-3/197 RAM_ Euroopa Komisjoni riigiabi üldise grupierandi määruse teine eelnõu
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 14:26:48 +0300

From: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 30, 2026 1:36 PM
To: Info - RAM <[email-masked]>
Subject: FW: 2-3/197 RAM_ Euroopa Komisjoni riigiabi üldise grupierandi 
määruse teine eelnõu

From: Heiki Hepner - ELVL <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 30, 2026 10:47 AM
To: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Inga Köster - ELVL <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Veikko Luhalaid - ELVL <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 2-3/197 RAM_ Euroopa Komisjoni riigiabi üldise grupierandi 
määruse teine eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname kaasamise eest.

Määruse eelnõul ei ole Eesti kohalikele omavalitsustele otsest 
institutsionaalset mõju, kuid see võib lihtsustada kohalike ettevõtlus-, 
energia-, digi- ja taristuprojektide riigiabi reeglite kohaldamist ning 
vähendada vajadust Euroopa Komisjoni individuaalse riigiabi loa 
taotlemiseks. Samas jääb omavalitsustele kohustus tagada riigiabi reeglite 
korrektne järgimine ja dokumenteerimine.

Lugupidamisega

Heiki Hepner
Asedirektor

+372 5027325

Eesti Linnade ja Valdade Liit
Lõkke 4| 10122 Tallinn

 <http://www.elvl.ee/> www.elvl.ee | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 28, 2026 1:19 PM
To: Heiki Hepner - ELVL <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: 2-3/197 RAM_ Euroopa Komisjoni riigiabi üldise grupierandi määruse 
teine eelnõu

Saabus selline eelnõu. Kes sellega tegeleb?

Inga

  <http://email.mg.elvl.ee/o/eJxEzj1OxDAQR_HT2B2W7Rl_FVOsgGJbbjCx_9lEJALtRjk_Qght_9PTu-zfy9ddP7DpgXE9sF_fpDQKbIfEaTRYSCg1RaIWyS6SkEG5oxVfNEQNmJQTY25aU5_UrhJ9zL7EGnyoTC7_0sHKvWsLoRv2-81hOzcH2B2Ph97wsg4x9JpdTzzXqYPK4DqSkk-zYa9_o45qMfRu77Jg_VwN-__OIZcnsafEnwAAAP__T9ZAAw>