Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Marko Krusel" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 15:56:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

>>>Palume saata ka selle alamsüsteemi osas kinnitus, et nõustute teenuse 
>>>SLA-ga.

>>>Kinnituse võite saate vastates sellele e-kirjale.

>>>Äriregistri SLA leiate siit lingilt

>>>https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Kinnitame. Elering AS nõustub antud SLA tingimustega.

Parimat

Marko Krusel

IT teenuste haldur | IT Services Manager

+372 5568 4438

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.instagram.com/elering_ee/> Instagram

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the 
sender immediately and destroy this e-mail.

  <https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/Meilisignatuur%20(1).png>

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 11, 2026 1:26 PM
To: Marko Krusel <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tähelepanu! Kiri on saadetud väljastpoolt Eleringi. Enne linkide ja manuste 
avamist veendu saatja õigsuses!

Tere

Palume saata ka selle alamsüsteemi osas kinnitus, et nõustute teenuse 
SLA-ga.

Kinnituse võite saate vastates sellele e-kirjale.

Äriregistri SLA leiate siit lingilt

https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Business Support <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 11, 2026 9:30 AM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v2.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v2.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 11022625/estfeed-dev.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-dev, ee-test, EE

Teenuse kasutamise eesmärk:

Estfeedi äriregistri liidestus võimaldab pärast TARA kaudu autentimist 
tuvastada, millistes ettevõtetes on kasutajal kehtiv esindusõigus. See 
tagab, et kasutajale kuvatakse ainult nende ettevõtete elektri- ja gaasi 
tarbimis- ning tootmisandmeid, millele tal on seaduslik juurdepääs.

Taotleja kontaktid:

Nimi: MARKO KRUSEL

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 55684438

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]